hh3h3h3h



• Nyårsafton, för det är mysigt & alla raketer i himelen är fina med olika färger och så.

• MUUUUUUSIK! om man är ledsen så blir man glad om man lyssnar på det, & så finns det ju så mycket att välja på också. Olika stilar för det man gillar.

• Smycken & accecoarer, för det är så fint och det fins massor utav det Olika färger, former, olika slags smycken t.ex ringar, armband, halsband, öronhängen, rosetter, skärp, diadem.

Agnes Hammander, görs ?:)<3



• Min nya tröja- mina peljetter trillar av flr dom är bara dit limmade -.-

• ALICIA, .e

• Om man duschar så blir håret helt rufsigt men när man plattar håret blir det lent, så fortsätter man så & då lurar man ju håret så man sliter på det jätte mycket så vill man ju platta det så det ska bli lent. AJA...

• ALICIA, ja. förra månaden..



sikkkken serriös hissning&dissning !:D

Kommentarer
Postat av: agnes hammander

FRIDA ANDERSSON! <3 hahah .. görs ? va.. :D

2010-01-01 @ 12:16:44
URL: http://aaagnesh.blogg.se/
Postat av: agnes hammander

HHAHAHAH , AMEN ÅH :oooo JAG FATTADE INTE , MEN JAG HADE TYP INGET LIV?!!!!!! :D<3

2010-01-02 @ 00:10:21
URL: http://aaagnesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0