TISDAG 1 december

F R I D A - H A T A R - T I S D A G A R

så ae det bara..
sista lektononen hade vi ingen lärare men skulle jobba med matte ändån ?
det finns lixom ngt som heter håltimme , men det vet väl inte våra lärara vad det är..
ah , så vi slutade vid 15.40 -.-
+att jens tog min mobil på lektionen för INGENTING, den låg där på bordetså la han den där framme på lärarens bord.. TÄÄÄÄÄÄÄNK lite, den kan bli stulen ? sen gick han där i från till ett annat klass rum , jag ba vem har ansvaret för den nu då ? han ba , det är jag och helena.
sen när han gick och den bara låg där så tog jag tillbaka den och han ba , har du tagit din mobil ?
jag ba ja  , du gick ju iväg ?
hi . lite kul om den hade blivit stulen därja, då hade jag fått nyyyyyyyy :D
men nää :(

blir lite hissning och dissning senare ikväll kankse.
oh dagens låt.


 
-jjaneandersson , du är bland det bästa som har hänt mig !
jag älskar dig.

/ din ffridakiram


Kommentarer
Postat av: jjaneandersson

ohhhh , fridakiram jag älskar dej enormt &

du är en av dom bääääääästa !

<3

2009-12-02 @ 17:10:15
URL: http://janekiiram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0