BBEEELLLLLA ! (L)

heeey ! :*

vaknade hos julia idag vid typ elva. gick ner och åt vid typ tolv eller någonting.
stack hem och gjorde mig iorning och tog bussen till skvallertogget och bytte till färjestaden till bellllllla !
gick till köpstan och köpte nitarmband och ögonfransböjare , cyklade till färjehallen och så va det inga där -.-'
åt på robertos , pizza !
träffade massa folk , malin har sjuk humor :D hihihi
cyklade hem i mörkret. kom hem typ för en timme sen eller ngt tror jag om jag inte har helt fel.
kollade i fotokatalogen .. herregud , jätte länge sen man såg johannes shäfer , jag trodde han va som mig men han va ju 94 ;o hahah så fel man kan ha asså..
satte oss vid datorn och glodde lite , jesper och melvin ringde tror jag .
sen ska vi kolla på twilight för den har jag inte sett än (a) ihi sen ska vi typ kolla på desperat houers som går på fyran vid halv tio :D
sen vet jag inte vad vi ska göra , hehhe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0