dålig uppdatering.

igår / idag


igår efter träningen så åkte jag med hem till isabelle och hon hämtade sakar för hon skulle sova hos mig , vi cyklade förbi ica på vägen åxå . sen så kom vi hem hit och duschade och så sen så kom julia.
felix , felix och jesper ringde dolt och hade ful röst , typ hes eller så  det började blöda i felix lundbergs hals , hihihi.
så kom felix och felix hit en stund och pratade om allt och alla typ , isabelle va ju lite kaxig och skulle brottas men nää det gick ju inte så bra för henne (a)
sen när som gick hem så fixade vi till uppe och så sen gick vi å la oss. sen kom mamma pappa emelie och moa hem.
vaknade vid halv tolv idag typ.
värsta natten på länge , jag låg i mitten och isabelle och julia snarkar -.-' typ döv nu ..
isabelle tog mitt täcke så det va ju inte så kul för det va ju rätt svalt i mitt rum.
men aja vi gick ner och kollade på tv och åt frukost sen fixade vi iordning uppe och sen så höll isabelle på att tjata om att vi skulle gå på bio , 2012 !
vill se den fast inte nu ;) hihi
sen så kollade jag på tv och städade lite på mitt rum åså , satt vid datan och sen mat .
mamma och dom åkte iväg igen så jag är själv hemma till klockan 1 typ ;o
kul för mig ja .
jag gick med ronja till ica och köpta godis för jag hade fått pengar av mamma.
när man pockar godiset är an sugen på det sen när man ska äta ba , vafan har jag köpt för ngt ? ;s hahahah
kom hem och satte mig vid datan igen , spendera hela kvällen vid den blir det .

en bild innan träningen på agnes och bella  :D


såå söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0