färjestaden

hhhey ! :D

vaknade med bella idag vid typ elva , gick upp och åt vid datan gjorde oss iordning för hon skulle spela match vid tre och dom hade samling vid två. åkte med bellas pappa till färjehallen och så satt jag och kollade med carolina orlander :) vinst med 11-0 ! hehhe utklassning mot 'slätafly' (torsås)
efter matchen så va det typ en timme tills mamma skulle hämta mig så då så spelade jag bella och malin innebandy , gick väl rätt bra för mig tycker jag (((: HAHAHA!!
sen så skulle dom ha gått hem men då så skjusade mamma hem malin först och sen så åkte vi hem och lämnade bella och hämtade min väska , sen så åkte mamma och jag hem åt  och sen duschade jag och nu har jag fastnat här (y) hihihi

tack för en lyckad helg  !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0