fredagfredagfredag !

veckans höjdpungt ungefär , fredag :D

skoldagen har gått jätte snabbt !
känndes som typ tre lektioner ;o
planering , idrott det blev inget 'thaikando' för dom som skulle lära oss va sjuka , svenska , lunch , engelska + att vi fick sluta en kvart tidigare på engelskan och då va det ju slut för veckan (y)
så vi slutade vid ett.
cyklade hem och gick ut med hunden, ska bytas om nu och äta lite kanske, sen sticka iväg på träning.

jag fattar inte hur man kan ha träning på en fredag "kväll" ? ;o damlaget kan ju ta sig någonstans för dom får välja först och dom är lixom äldst ? :s dom borde välja sist..

efter täningen så blir det hem och duscha  å sen drar jag till julia och sover där , blir väl ut sen ikväll då ?
inget sandra för vår del..

och imorgon ska jag till ISABELLLE ! (L)
kankse bloggar då om vi sitter vid datorn som jag tror vi kankse kommer göra en stund.
annars så skriver jag på söndag.
ska kolla på hennes match på söndag åxå så jag vet inte när jag kommer hem ifrån färjestaden.

'jag hoppas du hittar tillbaka och allting ordnar sig'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0