jjane gäst blogga .

hhej fridasbloggsida .

hihi , nyss har jag fixat friiidas blogg .
hoppas verkligen att hon bli nöjd (a

fridaandersson , du är världens bästavän .
du är finaste snyggast & underbarast .
du är bäst så äre bara likssom .
åhh , du gör mig hel hos dej kan jag verkligen
vara mig själv .
du ställer upp för mig hela tidern &
jag litar verkligen på dej till tusen .
du är vvärldens sötataste & du betyder sjukt mkt .
my love to u is much .
utan dej vet jag verkligen inte vad jag skulle vara .
man kan alltid prata med dej o du alltid lyssnar .
vad de än händer frida&jjane handihand .

frida , jag älskar dej !

nu ska jag kila hejdå .

gå in till min blogg genom att trycka på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0