tredje november

hhhhey , !

vaknade vid kvart i åtta idag , stack till skolan vid åtta som vanligt.
planering , bild , so , lunch , språk , utp , matte , no slutade vid kvart i fyra .  måndagar ocg tisdagar är så sega dagar efter som vi slutar så sent -.-'
men iaf när jag kom hem så gjorde jag toast och 'jos' ( vet inte hur det stavas ) ;pp
packade bikini oså för julia&hennes lillasyster jag stina skulle till simhallen för hennes mamma skulle träna dom kom och hämtade mig vid typ fem. så va vår gamla lärare där ! :'D hahahfyfan ..
åkte förbi maxi på vägen hem för att julias mamma skulle handla.
kom hem och åt lite. nu sitter jag här och längtar sönder mig till lördag-söndag! (((:

pusssen / f

ronja

bild på min lilla vovvve , ;)





Kommentarer
Postat av: emma norrgård

RRRRONJA! :D<3

2009-11-04 @ 15:18:03
Postat av: frida

hih aaah (a) <3

2009-11-04 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0