250210

Va på stan idag med Amanda.
jag hittade en skinnjacka i brunt 399:- hm, bilden.

jeansjacka 149:- hm bilden, haha.

halsband 30:- ur & penn /REA
tre halsband till, en ring, armband.
vanlig vit långärmad.

När vi kom hem så packade jag min väska och gick hem till Agnes. Vi tre skulle sova över hos Amanda. Sedan gick vi till ica och köpte chips och dipp. Och så skulle vi ta kort så vi gjorde oss iordning men sen blev det ingenting med det. Alla tog sina egna kort? hah.
Och jag prövade Agnes löshår:

klicka på den coola bilden du vill se så blir den större.
där ser i även armbanden, ringen och tröjan som jag även köpte.
och så får vi ju inte glömma dom tuffa glasögonen ;
som jag inte har bild på, bild ser ni på Agnes blogg. i inlägget Redo för sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0