270210 - 13:46

Skulle egentligen ha åkt till färjestaden och sova hos fru Bella idag, men jag är typ sjuk och helt hängig så vi tar det nästa helg ist ! :D
Ikväll till melodifestivalen blire pizza (h) yääyä.
Idag skulle det varit träning men den blev flyttad till imorgon.

Och så ska jag kankse bbyta skinnjackan till en annan modell, samma pris samma affä bara att den inte ser ut likadant. Vi får se. Nästa gång jag är på stan så kan jag ta ett kort med den jackan och så får ni säga vad ni tycker.

bild på den jackan jag har nu.
+ en gullig liten kjol som jag tänkte köpa men det gjorde jag inte, jag väntar på rean. den kostade 200 och jag tyckte att det var lite väl mycket för den .. :D


Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

ja, du är så cool du :d <3

2010-02-27 @ 20:05:02
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0