godmorgon bloggen

Igår slutade det med att Knut, Kung, Alle, Agnebboa satt på mitt rum och spleade buzzz.
dom som var med fattar
& Alle vann INTE , för vi spleade inte klart ! HAHAHAHAAHAHA

Alicia och jag gick en runda vid 12-slaget och kollade på alla raketer och hälsade på Kjelle-Fågel, :D hihi han kallas så. Vi höll på att halka på isen i tunnen och i uppförsbacken på vägen hem (a men det gick bra , ingen trillade..
Vi satt vid datorn och bloggade, lyssnade på musk och kommenterade bilddagböcker, hissade och dissade..Så seriöst det kan bli vettni ! ;) naaat åh gud så fult , haha. Vi tog massor med kort som ni kan se längre ner. Men Agnes och Marcus hade något lurt på gång.. hmmm ? :s

Frida; vad ska jag hissa ?
Alicia, jag vet inte ?
Frida; skriver ; all mat! , den va inte särskillt god..
Alicia; börjar gråta av skratt.

& våra grannar i TVn, dom spelar i Tre Kronor. Rätt så grymt att vi känner dom, i TVn lixom.. Spelar för svenska folket (a) Och dom känner vi ! YEEEEEEEAH.

Oh så får vi ju inte glömma mini pojken och mannen utan byxorna.. :'D
mahhahhah

kvällen/natten har varit;

B-Ä-S-T !
pungt slut


cool bild på det- ao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0