jättedålig dålig uppdatering ! :o

Fast igår skulle jag faktiskt göra ett inlägg med datorn dog, sen orkade jag inte bry mig.

Igår;
Sov jag, Julia, Jannika hos Isabelle. Vi spelade poker och jag vann (h) Se gjorde vi massa mer men jag pallar inte berätta.

Idag; Åkte vi till pulkabacken vid Skällby ;) HAHA, Isabelle och jag skulle åka "snowracer" ner för backen men massa gupp och brant. Då stog jag där bak och höll i Isabelles axlar så skulle vi åka ner men vi failade. Innan vi skulle åka hem så åkte vi igen och klarade det, NÄSTAN. Båda trillade av typ en meter innan backen var slut :(
så typ gjorde jag volt eller nått och slog i höften, och Isabelle svanskotan och knäet :s hehe
& nu sitter jag här framför TVn och åt nyss en macka som mamma och pappa köpte med jag orkade inte ens en halv (a)


google bild.

Kommentarer
Postat av: isabelle löfström.. osv

HAHHAHA! jag slog ju inte i knäet ;D

2010-01-09 @ 21:30:51
Postat av: frida

du sa ju det :o

2010-01-09 @ 23:11:45
URL: http://ffridaanderssonn.blogg.se/
Postat av: frida

du sa ju det :o

2010-01-09 @ 23:12:07
URL: http://ffridaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0