lite småseg måndag

Åkte iväg till Torsås idag ju. Vi vann alla 4 matcher i gruppspelet och gick vidare till final men där förlorade vi mot Ljungbyholm lag 1 trorjag. Inga kort från dagen, det var en kvart emellan matcherna -.- man han inte äta något, och jag åt ingen frukost för då hade jag mått illa. så jag åt en halv clementin innan finalen sen åt jag nappar och typ yoghurt i bilen. Isabelle, jag, mamma, Emelie tävlade om vem som hade kvar en napp i munnen längst utan att tugga på den och svälja den.

frida; hur mycket har du kvar av din napp ?
mamma; jusdt fan, det tänkte jag inte på. jag glömde det efter två minuter och åt upp den..
frida&emelie&isabelle ; HAHAHAHAH!


(tryck på bilden.)

bästavän fixar min blogg, ny header och så.
tack babe, du är bäst.
(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0