Onsdag & sovmorgon

Som rubriken lyder så är det onsdag och vi har sovmorgon! :D
Jag missade allt roligt i skolan igår, baka&rida&födelsedag dåja..
Snart så kommer Isabelle Och hennes mamma för Emelie&jag ska åka med dom. Sen så blir det att gå hem efter skolan som slutar vid typ två eller någonting.
EQ-slöjd-matte-lunch-svenska-so

Och som ni kankse har märkt så har jag blivit duktig på stor bokstav, hihi.
& ska bli bättre på dagens outfit som jag typ aldrig har haft? :s
Idag blir det ingen bild men jag kan säga istället;

Svart kofta med luva- ?
Vitt linne- JC
Svarta leggings med nitar på- Lind3x

(ni kan ju föreställa er hur det ser ut)


klicka för större bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0