ååååååh, riktigt störande :@

Nu är Frida arg.. Jag hade suttit och skrivit ett långt inlägg men nej, då fan stängdes ju datorhelvetet av :s
Men vi tar det kort..

Julia, Jag, Jannika och Isabelle tog bussen in till stan, Julia och Isabelle skulle pierca sig.
Tog 1 bussen, när vi kom fram gick vi och tog ut pengar sen gick vi till Nikila, och han som piercar är snygg (a)
Julia gjorde en sån här fast med den stav ist fr ring ;

300 kr.

Isabelle skulle göra en grymt snygg fast så blev det inte för Cim kom och sa att hon inte skulle det så hon kankse ska gra det någon annan gång, jag hoppas det för hon kommer att passa idet! ;

r-i-k-t-i-g-t  s-n-y-g-g
500 kr.

-
jag vill också ha en sån men jag passar inte i det och jag hatar mina öron så det känns onödigt.

aja, bloggar mer senare eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: isabellelöfström

:((((((((

2010-03-18 @ 18:53:32
Postat av: Anonym

://

2010-03-19 @ 14:01:45
Postat av: wilma !

tihih, filip på nikila är min syssling (a) <3

2010-03-19 @ 22:22:42
Postat av: frida

du har en snygg syssling wilma ! :D<3

2010-03-20 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0