BAAAAAAAAAAKAR

franska-idrott-sv-mat-eng
08.20-13.15

Idag när jag skulle cykla hem så kom Emelie ut och sa att vi skulle baka bullar, och så kommer hennes klasskompis Johan ut och härmade henne fast med en ful röst, ah gud :') hahaha. ni som va där fattar
Och nu så står bulldegen och jäser? jag laddar upp bilder ifrån bakningen sen om det funkar (y)
för jag fick ta utan minneskort för det var något fel på det :s
- Ikväll så ska slaggar jag med Isabelle, Jannika, Julia och Emma i en stuga tror jag att det blir , supermysigt!


HEMSK BILD PÅ MIG OCH STORASYSTER, hihi(a)
men iaf, det är vi som är bakarna :D mahaha

Kommentarer
Postat av: Isabelle Löfström

fast så blev det inte ;)

2010-03-19 @ 18:37:08
Postat av: frida

nej :(

2010-03-20 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0