bad update..

som rubriken lyder så sant så.
tar lite kort om måndag, tisdag och idag.

Måndag ;
Vi var i simhallen med klassen och 7a. 3 längder ifrån VG -.-
Slutade vid tjugo i 4, åkte hem till Julia och var där ett tag. sen vid 5 så var det träning. I snöstorm.. ? :s
Men så såg planen ut så här : IS OCH SLASK ! :s
klicka för större bild.
så då så fick vi springa på cykelvägen , men efter uppvärmningen så fick jag sätta mig och kolla på dom andra för jag fick ryck i ryggen.. som vanligt :'(

Tisdag ;
Slutade vid kvart i 4 ,sen dag igen. Skulle cykla hem men då så hade Robin lånat min cykel för han skulle till ICA, och så när jag hoppade på cyklen och skylle  börja rulla hemmåt så trampade jag men det hände inget ? då så hade kedjan hoppat. Tack Robin ! :) hihihi, nesk. Ock sen så skulle vårat lag till Stadium och ta kort för som är våra nya sponsorer ? :s Och dom kommer sätta upp dom på Stadium vid HansaCity och i stan !!!

Onsdag/idag ;
Slutade vid 10 över 2 men vi fick gå vid 5 över av Rolf :D hihi.
Åkte med Isabelles mamma hem. Gjorde lite mat, duktig jag är (a)
Satte mig vid tvn, fasnade där. Kollade på My sweet sixteen och sånt.
Det heter my sweet sixteen , varför är det då 14åringar och 15åringar ?

Och förresten så ska jag inte byta jackan för jag hittar inte kvittot (i)

Ja det var väl mina dagar det.
Jag ska försöka uppdatera varje dag men nu när pappa har varut i Sthlm och jobbat så har han haft med den bärbara datorn som jag har alla bilder och så på, men nu är han hemma och det är ju bra för då kan jag ju blogga "bättre".

Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg!

allt bra ? :)

2010-03-04 @ 11:30:20
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0