försvunnen man i trekanten !


Jag kommer inte ihåg vad vi hade för lektioner idag (a)

08:20-15:45 iaf..

så här står det på smålandsnytt.com eller se ?

faiiiilat |

V

Helikopter sökte försvunnen man

Publicerad 22 mars 2010 - 13:25
Uppdaterad 22 mars 2010 - 18:25

Polisen i Kalmar letar efter en man i 50-årsåldern, som försvann från sitt hem i Trekanten utanför Kalmar på söndagseftermiddagen.

Mannen skulle ut och rasta hunden och planerade att ta en långpromenad. När han inte kommit hem efter sex timmar slog hans hustru larm.

Vid 18-tiden på måndagen var mannen fortfarande inte funnen. Helikopter och hundpatruller hade sökt efter mannen under dagen utan resultat. Sökandet avbröts vid mörkrets inbrott och återupptas på tisdagen.

hemskt !

 

jag tycker att det var bra kvalité på bilden för att vara tagen med min mobil :D

men nu är den inne på lagning... IGEN, typ 9onde gången wtf ? :s
om det inte hjälper så ska jag få en ny- en aino tror jag fast gratis då , hah :D yäyä.

Och idag så har pappa och jag varit inne och köpt joggingskor eller så för mina knän och ryggen , så det blir nog bra ska vi se (y)


Kommentarer
Postat av: stina

dom har ju hittat hunden nu ;o<3

2010-03-27 @ 18:36:42
URL: http://sstinafogby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0