ingen, INGEN kan gissa vad jag och amanda har gjort idag ?

JO VI ÅKTE INLINES TILL TREKANTEN !!
lite imponerad av mig själv där ja.. men ah vi är ju coola, riktigt coola.

men iallafall, nu tänkte jag berätta lite om åkturen. ni som vill läsa läser ni som inte vill.. ni läser inte, så lätt är det (y) hah.

ja okej, amanda ville ut och åka inlines efterskolan. vi åkte mot löten och så fortsatte vi, och så sa amanda.. JAA, vi åker till trekanten !! och då sa jag okej vi kör på det, eller något sånt (a)
så när vi åkte så visste vi ju inte hur lång väg vi hade framför oss men vi "rullade" iväg om man kan säga så.
efter ett låååååååångt tag så kom vi fram till ett litet rött hus där det var en man med en hund, då så frågade jag honom vart man kom om man åkte denna vägen , för vi visste ju inte hur man åkte dit (h) haha.
då sa han att man kom till trekanten å då frågade jag hur långt det var dit och då så sa han att det kanske tog 10-15 minuter och då körde vi på. sen så kom vi fram då till "målet" , trekanten. vi gick in på ica och där behver vi inte berätta vad som hände, lite genant kanske för den personen. så vi hoppar det tror jag nog. Ja nu orkar jag inte berätta mer ; här har ni bevis om ni inte tror att vi åkte till trekanten om ni känner igen skolan där..
och ja, vi bjuder på oss själva.





och så mötte vi jane och albin så ni kan fråga dom också :D

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jodå, är sjuk bara annars äre fint :) hur mår du själv ?

2010-03-31 @ 10:40:24
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Tävlingen är nu avslutad! :)

2010-03-31 @ 17:06:31
URL: http://lhedwall.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja visst är de! speciellt när de e så nära :(

okej, låter bra! :)

2010-03-31 @ 17:20:56
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHA, SÅ COOLA VI ÄR FRIDA! (H)

HAHA FIIFAAAN VA DET STANK, HAHAH <3

2010-04-02 @ 09:50:03
URL: http://oourplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0