"lan".. haha

Inatt sov Isabelle hos mig. Vi kollade på Flickan som lekte med elden. Riktigt bra faktiskt tycker jag. Men Isabelle hade ju redan sett den. På kvällen så bestämde vi oss för att springa en runda, vi var väl ute i en timme kanske. Och sen så sprang vi in på ICA och köpte godis och naturgodis, energydrick :) hihi, så det hjälpte alltså ingenting när vi sprang för vi åt ju upp allt det vi köpte sen. Och sen skulle vi "lana" enligt Isabelle. Så vi spelade massa spel :s och jag va verkligen sämst på allt :( och då mobbade Isabelle mig och sa att jag va dålig, hahnesk.
Så imon så ska jag Isabelle, Julia och kankse Jannika till Leoslekland (y)
INGEN BILD FRÅN IGÅR FÖR DATORN ÄR CEEEEEEEEEEEEPEEEEEEEEEEEEEE! :@
laggar så sat*n, jag hade faktisk tagit en..

-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0