kommer knappt ihåg mitt lösenord..

det är ett tecken på att det var alldedes för länge sen jag bloggade. men nu ska vi se om vi klarar av att gör minst ett inlägg varje dag om inte det, varannan.
senaste var sen påsklovet (a) hiih,
menmen, det ska det bli ändring på får vi hoppas.

nu sitter jag och skriver på min novell som ska vara inlämnad imon och upptäkte nyss att vi inte har någon färg i skrivaren.. får fixa det imon i skolan.
hade prov idag & det var faktiskt rätt så lätt så blev klar snabbt så fick sluta 40 minuter tidigare (y)
snart så ska jag på föräldrarmöte i skolan som vi barn ska hålla i -.-'
& så är det ju studiedag på torsdag och fredag, det gillas starkt !
då ska vi sova i emmas stuga, jättemyyysigt.


senn sommras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0